FlyDoc
FlyDoc
Обмін електронними документами безпосередньо з програмами для автоматизації бізнесу через сервер обміну електронними документами ПТАХ.
Опис
Сервіс FlyDoc представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу ("1С:Підприємство 8", BAS) і дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ.
Сервіс підтримує роботу з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Фіскальної Служби України.
Сервіс дозволяє обмінюватися між контрагентами:
- рахунками,
- актами виконаних робіт,
- податковими накладними та додатками 2 до них,
- товарними і видатковими накладними, прайсами і договорами безпосередньо з програм для автоматизації бізнесу.
Сервіс FlyDoc значно підвищує ефективність бізнесу за рахунок роботи в єдиній системі автоматизації бізнесу. Сервіс дозволяє заощадити кошти і час, зменшити кількість помилок при ручному введені, позбутися від необхідності роздруковувати і відправляти/отримувати поштою паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.
Основні можливості сервісу FlyDoc:
- Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів.
- Створення електронних документів на підставі документів системи для автоматизації бізнесу.
- Створення документів в системі для автоматизації бізнесу на підставі вхідних електронних документів.
- Реєстрація податкових накладних та додатків №2 до них в ДФС.
- Зв'язок і контроль відповідності облікових документів систем для автоматизації бізнесу і електронних документів.
- Групове підписання та відправка електронних документів.
- Створення, підписання та відправка електронних документів за розкладом.
- Перевірка сертифікатів і установка позначки часу при підписанні електронних документів.
- Автоматичне отримання електронних документів.
- Відображення факсиміле на електронних документах.
Переваги
- Проста інтеграція в системи для автоматизації бізнесу. Підвищує ефективність роботи і знижує витрати на підтримку єдиної системи автоматизації бізнесу.
- Відсутність проміжних дій. Все відбувається в звичному інтерфейсі конфігурації систем автоматизації бізнесу.
- Повністю відкритий код. Можливість доробки під індивідуальні вимоги та особливості документообігу на підприємстві.
- Звичний і зручний інтерфейс. Робота з електронними документами здійснюється в звичній системі автоматизації без необхідності додаткового навчання користувачів роботі в іншій програмі.
- Зберігання електронних документів в єдиній базі даних системи автоматизації. Підготовка, підпис, відправка, отримання та зберігання електронних документів здійснюється з корпоративної системи автоматизації без необхідності додаткового обміну з іншими програмами електронного документообігу, що забезпечує єдиний стандарт резервного копіювання та збереження даних.
- Робота із сервісом здійснюється з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарковим" сервісом.
- Гнучка система налаштування прав доступу. Розмежування прав доступу до електронних документів засобами системи для автоматизації дає можливість налаштовувати доступ користувачів до типів електронних документів і дій з ними.
- Обмін з будь-яким клієнтом електронного документообігу (в т.ч. FREDO ДокМен M.E.Doc, СОТА), що використовують сервер електронного документообігу ПТАХ.
Умови отримання
Сервіс FlyDoc може оформити будь-який користувач основної поставки програмних продуктів 1С:Підприємства, BAS і UA-Бюджет. На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу FlyDoc. При оформленні доступу до сервісу FlyDoc необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.
Ключ активації буде готовий протягом доби після реєстрації доступу до сервісу і буде доступний користувачеві безпосередньо в сервісі FlyDoc. Ключ активації діє протягом року з дати реєстрації доступу до сервісу.
Користувачі базової версій не зможуть використовувати сервіс FlyDoc, тому що в базових версіях програм закрита можливість зміни коду конфігурації і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.
На сайті https://flydoc.in.ua у вільному доступі розміщені для завантаження дистрибутив FlyDoc і користувацька інструкція зі встановлення і використання.
Будь-яка юридична і фізична особа – підприємець (ФОП) має можливість спробувати повнофункціональну версію FlyDoc терміном на 1 місяць безкоштовно, для демонстрації та оцінки можливостей сервісу. Для активації 1 місяця повного доступу необхідно зверунися до нас.
Програми, в яких реалізовано сервіс
Всі основні програми 1С:Підприємства, BAS окрім базових версій, тому що в базових версіях програм закрита можливість зміни коду конфігурації і відповідно інтеграція сервісу FlyDoc неможлива. Користувачам базових поставок рекомендується використовувати сервіс FREDO ДокМен.