FREDO Звіт

Опис сервісу FREDO Звіт

Сервіс FREDO Звіт надає такі можливості:

  • шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
  • дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
  • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
  • обмін податковими документами між контрагентами;
  • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
  • пакетна обробка документів.

Сервіс працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

 

Переваги сервісу FREDO Звіт

Сервіс FREDO Звіт має такі переваги:

  • розширений комплект регламентованих звітів, порівняно з набором типових звітів в системах автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), з оперативним оновленням;
  • тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу;
  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
  • надсилання звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
  • перенесення архівних даних з програми М.Е.Doc;
  • можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
  • підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК ( ІДДДФС, Україна, Мастеркей, Ключові Системи, Приватбанк, ДП "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та ін.);
  • економія часу і грошей – доступ до сервісу FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках ІТС ПРОФ;
  • можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.

 

Умови отримання сервісу FREDO Звіт та ціни

  • самостійно або за допомогою партнера по автоматизації провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС;
  • мати діючий договір супроводу ІТС ПРОФ (доступ до сервісу FREDO Звіт в локальному режимі надається без додаткової оплати) або ІТС ТЕХНО (з додатковою оплатою за доступ до сервісу FREDO Звіт);
  • завантажити та встановити програму FREDO за посиланням.

Користувачі базових версій систем автоматизації бізнесу можуть сплатити доступ до сервісу FREDO Звіт без оформлення договору ІТС.

 

Ціни:

При використанні системи автоматизації бізнесу для ведення обліку в декількох організаціях при наявності супроводу ІТС тільки по одній основній організації, можна оформити доступ до сервісу FREDO Звіт для додаткової фізичної або юридичної особи. Підписка на такий супровід оформлюється на строк основного супроводу.

При необхідності роботи в мережевому варіанті сервісу FREDO Звіт, потрібно для кожної організації оформити разовий перехід на мережеву версію. В подальшому оформлюється тільки супровід ІТС, при цьому, буде генеруватись ліцензія на мережевий доступ.

 

Актуальні ціни можна переглянути ТУТ

 

Облікові системи, в яких реалізований сервіс FREDO Звіт

  • Бухгалтерія для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Зарплата і управління персоналом для України;
  • Управління виробничим підприємством для України (редакція 1.3);
  • Управління невеликою фірмою для України;
  • Управління торгівлею для України (редакція 2.3, редакція 3.0);
  • Управління торговим підприємством для України (редакція 1.2);
  • BAS Бухгалтерія;
  • BAS ERP;
  • BAS Управління торгівлею;
  • BAS Управління холдингом;
  • UA-Бюджет;
  • Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Управління сільськогосподарським підприємством для України;
  • Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0);
  • Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Зарплата + Кадри 7.7 для України;
  • Виробництво +  Послуги + Бухгалтерія 7.7 для України;
  • Комплексна конфігурація для України 7.7.

Сервіс також доступний в інших галузевих та спеціалізованих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових конфігурацій.

 

Контакти

ТОВ «ЕНЕРГІЯ БІЗНЕСУ»

02152 м. Київ,
бульвар Амвросія Бучми, буд. 5

  • dummy +38 (067) 142-65-25

  • dummy +38 (063) 142-65-25

  • dummy info@energybiz.com.ua

viber viber viber viber



Графік роботи:

Понеділок – П'ятниця
з 09:00 до 18:00

logo sab

Ми в соціальних мережах

viber viberviber viber